Re: Aver TVPhone98 pod WinME

Autor: Stanisław.\"Szydas\".Kępiński
Data: Sun 18 Mar 2001 - 00:01:02 MET

Heja!
Mariusz wrote:

> W Menedżerze Urządzeń znajdź tę kartę, kliknij na Właściwości, potem w oknie
> wybierz zakładkę Sterownik, następnie kliknij Szczegóły pliku sterownika.
> Tam są ścieżki do plików sterowników. Spróbuj to usunąć (chociaż jak tak
> zrobiłem kiedyś z kartą dźwiękową, to musiałem reinstalnąć łyndołsa :) ).

He he he.... a nie bylo wsrod nich pliku vmm.vxd (lub vmm32.vxd)? Jesli byl
 i go usunales to usunales cos jakby "jadro" windozy....wiem, sam kiedys
tak zrobilem.
Nie wiem jak to jest z Averem, mam PixelViewa. Czy sterowniki instaluje sie bezposrednio z krazka
firmowego tak jak normalny program, czy jak windoza rozpozna nowy sprzet to podajesz sciezke do sterownika?
W pierwszym przypadku powinien byc tez program do usuwania softu do karty, ktory przy
okazji powinien usunac sterowniki, wpisy do rejestru itp.
W drugim najlepiej wyciagnac karte z kompa, zbootowac, sprawdzic czy w menadzerze urzadzen
znikl odnosnik, wyczyscic rejestr, wywalic pliki .ini skojarzone z karta - slowem wywalic
wszystki z nia zwiazane. Jeszcze raz zrestartowac i sprawdzic, co sie dzieje. Jesli wszystko
gra wkladasz karte z powrotem i instalujesz nowe sterowniki.

> P.S.
> Próbowałeś może aktualizować sterownik?

Warto sprobowac
pozdr