Re: Aver TVPhone98 pod WinME

Autor: Mariusz (ms27_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 23:41:34 MET

W Menedżerze Urządzeń znajdź tę kartę, kliknij na Właściwości, potem w oknie
wybierz zakładkę Sterownik, następnie kliknij Szczegóły pliku sterownika.
Tam są ścieżki do plików sterowników. Spróbuj to usunąć (chociaż jak tak
zrobiłem kiedyś z kartą dźwiękową, to musiałem reinstalnąć łyndołsa :) ).

P.S.
Próbowałeś może aktualizować sterownik?