Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 23:39:07 MET

In article <990nr2$jab$1_at_news.tpi.pl> "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> writes:
>From: "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
>Subject: Re: Czyzby poczatek konca Intela ?
>Date: Sat, 17 Mar 2001 11:33:03 +0100
>
>Wiesz to tłumaczenie w stylu
>"nie moge wybudować swojego sklepiku bo konkurencja ma już wybudowany.

Trujesz koles i o sklepach tez nie wiesz. W mojej okolicy prawie wszystkie
wymarly jak postawili Geant'a ...

>Co to za firmy telekomonukacyjne jeśli nie mają własnych sieci
>telekomunikacyjnych ?

A wiesz ile trzeba lat zeby sie dorobic kanalizacji kablowej? W wielu
miejscach nie dostaniesz zgody na budowe a TPSA robila co chciala w czasach
komuny i za pieniadze podatnikow ma teraz siec ...
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com