Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 00:57:35 MET

> Trujesz koles i o sklepach tez nie wiesz. W mojej okolicy prawie wszystkie
> wymarly jak postawili Geant'a ...

Świetne porównanie :-)
Czyli TPSA to Geant a reszta firm to sklepiki osiedlowe ?
Zapewniam Cię, że tak żle to u nas w Polsce jeszcze nie jest :-)
Jest wiele firm które mogły by realnie konkurować z TPSA jednak
to było by wielkie ryzyko wkładać w ten interes wielką kase nie
mając pewności, że interes wypali. Trzeba pamiętać, że (niestety) większość
użytkowników TPSA to ludzie którym nie przeszkadzają wysokie ceny za
korzystanie
z internetu (bo nie mają do niego dostępu) oraz za zwykłe rozmowy więc nie
można zakładać, że od razu z pojawieniem się konkurencji wszyscy oleją TPSA.

> A wiesz ile trzeba lat zeby sie dorobic kanalizacji kablowej? W wielu
> miejscach nie dostaniesz zgody na budowe a TPSA robila co chciala w
czasach
> komuny i za pieniadze podatnikow ma teraz siec ...

Zgadza się tak właśnie było ale czy chcesz powiedzieć, że żadna firma
nie ma kapitału większego niż TPSA ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\