Re: AC 97

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 22:15:03 MET

Stanisław \"Szydas\" Kępiński napisał(a):

> Kupuj, nawt nie pytaj. Jakby AC97 sprzedawali jako samodzielną kartę to
> pudełko i słuchawki byłyby droższe :-). A na poważnie - zależy do czego
> ma być komp - jak do biura, to wystarczy, do gier - jeśli nie używa się
> dźwięku 3D, 5 kolumn itp. Większość MP3 bedzie odtwarzać się
> przyzwoicie. CD, DVD i lepszych MP3, MIDI nie warto na tym słuchać.
> Lepsze gry, lub podłączenie lepszych głośników (tzn. droższych niż 35
> PLN) to już wskazanie do SB.
> pozdr
> Szydas

Cos bym polemizowal - testowalem takie cos na MSI z KT133 i powiem ze brzmi to
niezgozej - a sluch mam calkiem calkiem.
Porownywalem z taka Crystal cos tam na PCI i jakas OPti archaiczny - nawet ciut
lepiej a szumy napewno mniejsze i zadnych problemow.
Testowalem na wzmacniaczu sredniej klasy z kolumienkami calkiem calkim.

SB128 zawsze mozna dolozyc a tak prawde mowiac lepiej pare zloty dolozyc i cos
lepszego zakupowic.