Re: AC 97

Autor: Stanisław.\"Szydas\".Kępiński
Data: Sat 17 Mar 2001 - 21:19:06 MET

Heja!
Wozik wrote:

> Niech mi ktoś napisze jak to gra, bo składam jutro komputer i nie wiem czy
> kupować Sound Blastera 128 czy nie.

Kupuj, nawt nie pytaj. Jakby AC97 sprzedawali jako samodzielną kartę to
pudełko i słuchawki byłyby droższe :-). A na poważnie - zależy do czego
ma być komp - jak do biura, to wystarczy, do gier - jeśli nie używa się
dźwięku 3D, 5 kolumn itp. Większość MP3 bedzie odtwarzać się
przyzwoicie. CD, DVD i lepszych MP3, MIDI nie warto na tym słuchać.
Lepsze gry, lub podłączenie lepszych głośników (tzn. droższych niż 35
PLN) to już wskazanie do SB.
pozdr
Szydas