wypalanie PS Sony

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 20:58:04 MET

Hey...
Mam pytanie o wypalaniu plyt na play station.
1. Jakie programy rozrozniajace typy zabezpieczen cd na PS. Czytalem (Chip
3/2001) o takich, ktore wykrywajac zabezpieczenia od razu ustawija opcje w
CloneCD. Gdzie mozna znalezc takie programy.
2. W Chipie pisalo rowniez, ze niektore nagrywarki nie moga wypalac
zabezpieczonych plyt na PS (umieszczenie kluczy zabezpieczajacych we
wszystkich subkanalach). Pisze tam wlasnie o CD i CD-RW Teac'a, a ja mam
taki sprzet. Czy faktycznie nie ma szans na backup orginalnych gier.
3. Czy mozna w jakis sposob samemu wykonac plytke, na ktorym bedzie kilka
gier i menu umozliwiajace wybor jednej z nich (tak jak na plytach
dolaczonych do gazet) - cos na wzor autorun.inf w pececie. Czy ten plik menu
jest zapisany w jakims specjalnym formacie dla PS.

P.S. Chcialem zrobic backup plyty z gierka Tomb Rider I - orginal.
Zaznaczylem w CloneCd (wg. opisu w Chipie 3/2001) opcje:
SubChannel Data from Data Track
SubChannel Data from Audio Track
Don't repair SubChannel.
I nic plytke sie nie odpala.

Inny problem byl z Tomb Raiderem II - pirat. Po sklonowaniu plyty, plytka
nie chodzi. Dlaczego? (tym bardziej, ze pirat) Inne plytki chodza bez
problemu.