Re: Ile za zlozenie?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 18:33:26 MET

The Krzysiek wrote:

>"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> wrote in message

>no bez przesady jak ty tak traktujesz klienta to ja dziekuje

nie nie ..raczej jak klient traktuje komputer - to NIE jest
dzielo sztuki i ma liczyc a nie wygladac .. jak mozna wymagac od
kompa zeby byl ladny w srodku ? on ma byc
1 tani (100zl za zlozenie lub sama marza za czesci a zlozenie
friko)
2 szybki (podkrecam za free jak kros nie ma o tym pojecia a
chce)
3 stabilny (nie laduje do srodka niewypalow typu ram PQI czy
PALIT DAYTONA :)

Wiem jak dobrac podzespoly, znam niuanse instalowania
coponiektoorych czesci. Bardzo zadko sie zdaza zeby mnei cos
zagielo (ostatnio MX winfast + jakis kszak TV + moj highscreem
= ZWIS windy zaraz po odpaleniu , nie wiadomo o co chodzi ..po
wyjecio karty TV noname chodzilo, nie chcialo mi sie w tym
grzebac). Ja zapewniam solidnosc i pewnosc dzialania a nie
pospinane tasmy i plyte PC-Chips :)) jak to robia niektoore
firmy klepiace tasmowo. Zawsze dobieram podzespoly pod konkretne
zastosowania, biore czesci w rozliczeniu ...blablabla fogoole
jestem naj naj :)

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered