Re: HP, Lexmark, Epson... czy co?

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 14:52:21 MET

Użytkownik "Radfor" <radfor_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Sama rozdzielczość nie wystarczy. Nie lubię HP. A jednak do zdjęć bym
> polecił 930.
> Jeśli nie chcesz drukować super zdjęć to Epson.

Rozdzielczosc to nie wszystko. Dowiedz sie jak te drukarki sie zachowuje.
Podobnoczyszczenie zasobnikow w epsonie pozera ogrom tuszu. Popytaj ile lat
chodza u ludzi rozne drukarki (ja mialem HP540 przez 7 lat dlatego zmienilem
tez na HP tylko 930). No i najwazniejsze, sprawdz max zasodniki. Ja mam za
100 zl 25ml do 840 i za 100zl 42ml do 930. Nie dosc ze wiecej za tyle samo
to jeszcze 930 drukuje oszczedniej. Roznica zwraca sie po 2-3 zasobnikach.
Muzzy