Re: Ile za zlozenie?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 14:30:34 MET

"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> wrote in message

> czasami tak jest :) np komp ma byc na 13:00 w sobote a ja o
> 10:00 laduje na gieldzie ..no to kupowanie i jazda do domu to
> skladac szybko

naszczescie ja mam komfort czasu i zadko musze sie psieczyc a gdyby
naet to dopiero jest na nastepny dzien pozatym magazyn mam
niedaleko ;-))

> i okazooje sie ze plyta spalona :))) musisz ja wykrecic i jestes
> w plecy na 15 minooot :)

naszczescie naszczie sie z plyta spalona klopotu nie mialem
czasem zasilacz padniety (razy to kondesator wystrzelil i wbil sie w
w wiatrak z tylu)badz pamitaka
no i komfor czasu

> A co mnie to obchodzi ? :) jak sobie pomysli cos zlego to go
> zabije smiechem - jak juz pisalem komp ma liczyc a nie ladnie
> wygladac w srodku .. jak ktos chce finezyjnie pospinane kable +
> neonik w srodku toto sie zwie CaseMod i kosztuje dodatkowo :)

no bez przesady jak ty tak traktujesz klienta to ja dziekuje

kazdy sposob dobry byle byl skuteczny

Krzysiek