Dlaczego nie wykrywa mi skanera na USB?

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 10:19:46 MET

Pomocy wczoraj kupiłem skaner Mustek na USB.Mójkomp toDuron
800,256ram,Gf2Mx,Abit Kt7 Raid, Win98. Włączyłem w biosie Usb i
poinstalowalem wszystkie patche do tego jakie sa do plyty głownej, w
Windowsie wszystko z Usb wygłąda w porządku , nie ma konfliktu nie
wspoldzieli Irq z zadnym innym urzadzeniem, w biosie wlaczylem przydzielnie
irq do usb.
Postepowalem z instalacja skanera jak w instrukcji ale po podlaczeniu i
wczesniejszym zainstalowaniem driverow Usb nie wykrywa skanera.Probowalew
juz chyba wszystkich kombinacji i dalej nie co to moze byc.
Moze skaner popsuty , a nie mam innego urzadzenia na usb by sprawdzic.
Czyz ta plyta i Win98SE wszystko z Usb jest w porzadku? Czy moze Via
przygotowala jakies nowe drivery?
Dzis chyba pojade do kumpla sprawdzic na jego kompie, ale jesli ktos ma
jakies poysly to prosze pisac.

Prosze o odpowiedzi na priva!!