Re: Dlaczego nie wykrywa mi skanera na USB?

Autor: pole (pole_at_justmail.de)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 15:27:01 MET

"Barteczek" <bgrabowski_at_go2.pl> schrieb im Newsbeitrag
>, ale jesli ktos ma
> jakies poysly to prosze pisac.

byc moze sprawe zalatwi usb filter108 dla plyt na via. nie ma go w 4in1, a
czasem jest potrzebny. u mnie na msi - tak. do tego ciekawostka: po
zainstalowaniu 4in1 w wersji 4.29a zaczely sie klopoty z usb, a to nie widac
bylo scannera, a to w drukarce nie bylo tuszu, badz papieru, (a zazwyczaj i
tego i tego:-) ). trzeba bylo w.w usbf instalowac na nowo po kazdym
powtornym wlaczeniu kompa. pomoglo odinstalowanie 4.29 i powrot do wersji
4.28a
gdybys zechcial sprobowac, a nie znalazlbys w sieci, - daj znac. zzipowany
wazy ok. 560kb