Re: Dlaczego nie wykrywa mi skanera na USB?

Autor: Eugeniusz Rink (slot_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 20:16:42 MET

Użytkownik "Barteczek" <bgrabowski_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Pomocy wczoraj kupiłem skaner Mustek na USB.Mójkomp toDuron
> 800,256ram,Gf2Mx,Abit Kt7 Raid, Win98. Włączyłem w biosie Usb i
> poinstalowalem wszystkie patche do tego jakie sa do plyty głownej, w
> Windowsie wszystko z Usb wygłąda w porządku , nie ma konfliktu nie
> wspoldzieli Irq z zadnym innym urzadzeniem, w biosie wlaczylem
przydzielnie
> irq do usb.
> Postepowalem z instalacja skanera jak w instrukcji ale po podlaczeniu i
> wczesniejszym zainstalowaniem driverow Usb nie wykrywa skanera.Probowalew
> [...]

Do WIN98SE jest Path usuwajacy problem USB.
Znalazlem kiedys na grupie informacje o tym.
Jezeli sobie zyczysz to moge Ci podeslac.

Instalowalem juz kilkanascie urzadzen USB (Drukarki i skanery)
Nawet w Pentum 100 z karta PCI USB i zawsze instaluje tego patha.
Dziala bez problemow. Jak podlacze urzadzenie do zasilania a potem
podlacze wtyk USB system zaraz zglasza nowe urzadzenie.

Eugeniusz Rink