Re: Iiyama -- ktory?

Autor: alacak (alacak_at_obywatel.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 01:33:13 MET

AvE!
Użytkownik ernest <ernest_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98tcla$5l5$1_at_news.tpi.pl...
> Zdecydowanie ten drozszy. Nowszy model, nowa obudowa, osd i mam nadzieje
> elektronika. Jak ci nie robi roznicy cena to tylko ten drozszy.

Nie bede sie wypowiadal ktory lepszy, ale podstawowa ich roznica to kineskop
S-Toshiba/A-Diamotron (i dwa paski, ale bardzo malo widoczne w porownaniu
np. do MAG'a na Soniaku)
Mam A902MT :)
Do Radeona z uwagi na shimmering do czasu wypuszczenia przez ATI lepszych
sterownikow chyba lepsza S-ka, chociaz nie narzekam.
Pozdrawiam
alacak