Re: Iiyama -- ktory?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 19 Mar 2001 - 09:00:07 MET

> Ostateczny wybor padl na monitory Iiyama: S902JT i A902MT. Ktory
> wybrać, czy warto wybrać ten droższy (2500), czy ten tanszy oferuje
> mniej/wiecej to samo (2300PLN).
>
> Glosniki, mikrofon czy USB są mi zupełnie niepotrzebne -- to ma dawać
> świetny obraz w 1280x1024 przy 100Hz.

Z tego co piszesz to wszystkie twoje potrzeby zaspokoji S902JT - też taki mam.
monitor jest super. Świetne parametry itp - szkoda pisać - mnóstwo zalet. A i
do grariki i prog AutoCAd ten model będzie lepszy niż te na kineskopach
Diamotron - lepsze odwzorowanie kształtów - mniej męczący kineskop.

adadur