Abit BE6-II v.2.0

Autor: Wozik (wozik_at_intercafe.com.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 13:09:43 MET

Po raz kolejny.....

w kompie: Abit BE6-II v.2.0, 128 MB Ram, SB 128, TNT2 M64, Seagate U5 20
MB, dwie karty sieciowe. Wszystko pod kontrolą Windows Millennium PL.

Po uśpieniu komputera (czego ręcznie nie da się zrobić, bo Windows
błękitnieje nagle), które następuje np. w nocy lub jak jestem w pracy, za
cholerę nie mogę obudzić komputera. Pozostaje tylko twardy reset.
Przeleciałem prawie wszystki sterowniki nVidii, mam najnowszy BIOS do płyty
i stery do HPT, najnowsze stery do SB 128, nie wiem gdzie szukać problemu.

Kolejny problem: po zamknięciu Windowsa, po restarcie zawsze odpala się
Scandisk.

Help!!!

--
wozik_at_thor.intercafe.com.pl