Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!!

Autor: STUK (stuk_at_lexmedia.com.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 13:10:58 MET

Użytkownik "Lulek" <lul3k_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Chodzi mi o to, że w myśl polskiego prawa pewne warunki gwarancji nie
> mogą ulec zmianie. I tak właśnie jest przy wymianie sprzętu na nowy -
> gwarancja biegnie od nowa (Art. 581. § 1.). Prawo nie zostawia tutaj
> dowolności gwarantowi i jego warunki na tym polu są nieistotne.

OK, ale ja nie powiedzialem wtedy, ze tak nie jest. Chodzilo mi o to, ze warunki gwarancji
(ogolnie) dyktuje producent i tak mp. moze byc ona na 3-mc i nie obejmowac tego i owego
oraz jeszcze tamtego (czyli prawie niczego), ze czas naprawy moze wynosic tyle a tyle, ze
trzeba mu to dostarczyc np. w oryginalnym opakowaniu itp. i wolno mu to zrobic.
Natomiast jak juz zajdzie przypadek, w ktorym sprzet faktycznie podlega naprawie
gwarancyjnej zgodnie z jej warunkami, to tak jak czytalismy dwa paragrafy okreslaja czy
gwarancja sie wydluza, czy biehnie od nowa itd.

Pozdrawiam,
Rafal