Re: sprzedałem płytę i problem !

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 12:04:47 MET

Użytkownik "GS" <sgreg_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> właśnie! sprzedałem Shuttle HOT 591P wysyłkowo gościowi (allegro) i
twierdzi
> że płyta ma uszkodzone lpt i wszystkie comy. u mnie wszystko było ok. -

Od razu zacznij od tego, czy ten ktos podczas montazu uzywal opaski
uziemiajacej na reke oraz czy komputer byl uziemiony (nie zerowany !). Takie
sa teoretyczne wymogi co do komputerow i jesli ktos nie podlaczyl kompa do
gniazdka z uziemieniem (powtarzam uziemieniem, nie zerowaniem ochronnym), to
mozesz powiedziec, ze przepadaja mu wszelkie prawa. Niektore firmy wlasnie
tak ciekawie ukladaja tresc gwarancji, choc oczywiscie nikomu nie udowodnia
ze nie mial uziemienia, chyba ze sam sie do tego przyzna...

I jeszscze jedno - moze w ustawieniach BIOSu ten ktos po prostu wylaczyl
porty...

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl