Re: Ile za zlozenie?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 19:09:01 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości news:3AAE2273.EFB74461_at_iname.com...
> Hi,

> Godzina pracy z instalacją systemu to prawdę mówiąc troszkę tak na
> łapu-capu ;) Porządne złożenie komputera z wiązaniem i oklejaniem
> przewodów oraz skracaniem i układaniem taśm dysków oraz później z
> instalacją systemu i ewentualnych łatek może zająć czasem dobre dwie,
> trzy godzinki...
Hehe ;-)
Zdarzyło mi się złożyć komputer znajomemu w ... 30 minut !!!!
(znałem dobrze daną płytę główną, obudowę itd. ...).
To załeży - komu składasz :))
Ja sobie składałem kopmputer przez ... dwa dni :>
(jak dla siebie - to dokładnie, wszystko dopracowane, żadnych naprężeń,
dobrze nałożony silikon ...)

--
DooMiniK (bachus)