Re: Wyciaganie myszki z gniazdka

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 01:39:02 MET

DooMiniK wrote:

> Heh - ale czasem były dymy przy RAM cart'ach 128kB - potrafiło się
> pieprzyć ... (AVALON - to była firma ...)

Tak, tak: pamiętam czasy jak odsyłalem po dwóch miechach dwa 128kB (alez to
było czułe na te przełączanie R/W), ale co do zwykłego Cardridge to się
zgadza - bez zająknięcia można wyjkować/wkładać ;-)

(Co do Coli, to też to mój 65XE przeżył ;-)

> ps. a kto pamięta, że nie można było chodić po pokoju, gdy coś
> się wgrywało w "NORMALu" ???? ;-)

Nostalgia...

> Jak miałem kupić stację dysków - to zdecydowałem się na PeCeta ;-)

Ja też... i nawet PeCet robił (zreesztą czasem robi do tej pory ;-) za
stację dysków do Atarynki ;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|