Re: Ile za zlozenie?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 13:58:22 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:98m28a$hsk$1_at_news.tpi.pl...

> "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> ale chyba sam hardwere
Tak !!!
Heh - windows to tak naprawdę jakieś 2-3 godziny (ze wszystkim ...).
Można się wycwanić jednak - "Ghost" pomaga ;>

> To co ty skladasz, ez az 2 dni, model samolotu ;-)
> w dwa dni to ja musze srednio 10-12 zestawow zlozyc
> po jakies 7 aktywnych godzin pracy dziennie
To przecież mówię - sobie składałem ;>
To dość zasadnicza różnica ...
Jeżeli robi się maszynówkę, to rzeczywiście tyle może
wyjść zestawów ...

> Tylko prosze mi tu nie insynuowac ze w firmach
> skladaja badziewisto i na odwal zestwy.
> Zestawy zlozone przezemnie sa prawdziwymi arcydzielami i
> sa unikalne w swym gatunku, zadnego robienia na odwal ;-)
Każdy niepowtarzalny ? ;)))
;-P
Ja z kolegą się kiedyś fajnie ścigaliśmy ...
Jak byłem w takiej jednej firmie, to właśnie modernizowano
sprzęt - przyjechało ok. 70 zestawów Compaq'ów ...
Na początek zainstalowaliśmy jeden kompletny system
(wszelkie ofisy, łindołsy, sieć itd.), potem "Ghost"
i mszynówka ...
Heh - każdy zestaw trzeba było sprawdzić.
W pewnym momencie zaczeliśmy się ścigać - kto szybciej
wypakuje komplet (monitor, pudło, wszelkie duperele pościąga ...),
zainstaluje system ... Była fajna zabawa ;-P

ps. najlepszy był jeden zestaw - po podłączeniu do sieci - cisza ...
Okazało się, ze w środku nie był podłączony ani jeden kabelek !!!
(a niby firma profesjonalna ...)

--
DooMiniK (bachus)