Re: Ile za zlozenie?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 19:25:23 MET

"DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> Tak !!!
> Heh - windows to tak naprawdę jakieś 2-3 godziny (ze wszystkim ...).
> Można się wycwanić jednak - "Ghost" pomaga ;>

ghost to dla mnie zbawienie
nie dosc ze ze x2 skraca czas skladanie zestawu
to gdyby nie on to bym chyba dostal wigrozooczoplonsu ;-)
jak bym mial kilka razy dziennie instalowac wina od podstaw

> To przecież mówię - sobie składałem ;>
> To dość zasadnicza różnica ...
> Jeżeli robi się maszynówkę, to rzeczywiście tyle może
> wyjść zestawów ...

trening czyni mistrzem ;-)

> Każdy niepowtarzalny ? ;)))
> ;-P
trza sie strac, jak zerwa plomby i w domu rozkreci
to niech zobaczy ze jest wszystsko ladnie zlozone
zaden kabelek sie nie majta

ale i tak jest najlepiej jak sie robie jakies duze zamowienie
dla firmy gdzie jest jakies 30 identycznych zestwow
mocno zintegrowanych
to i wtedy da sie 10 zestwo zlozyc dziennie
a jakie to przyjemne

> Ja z kolegą się kiedyś fajnie ścigaliśmy ...
> Jak byłem w takiej jednej firmie, to właśnie modernizowano
> sprzęt - przyjechało ok. 70 zestawów Compaq'ów ...

chyba dlugo potem miales dosc tych kompow ;-)

> Na początek zainstalowaliśmy jeden kompletny system
> (wszelkie ofisy, łindołsy, sieć itd.), potem "Ghost"
> i mszynówka ...
> Heh - każdy zestaw trzeba było sprawdzić.

najwiekszy dol jest jak juz kompa zlozysz a tu winshit
wywala durny blad podczas testowania ;-(

> W pewnym momencie zaczeliśmy się ścigać - kto szybciej
> wypakuje komplet (monitor, pudło, wszelkie duperele pościąga ...),
> zainstaluje system ... Była fajna zabawa ;-P

qrwa ja tam nie mam sie z kim scicgac siedze sam w pokoiku
i skrecam kompy czasem jak wiekesze zmowienie i termin goni
to wpadnie ktos z serwisu ( przed swieta to byl urwanie glowy)

> ps. najlepszy był jeden zestaw - po podłączeniu do sieci - cisza ...
> Okazało się, ze w środku nie był podłączony ani jeden kabelek !!!
> (a niby firma profesjonalna ...)

kazdemu moze sie zdazyc
nawet mi (hehhe ale skromny jestem ;-))))

Krzysiek