Re: Ile za zlozenie?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 22:10:08 MET

"DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> Hehe ;-)
> Zdarzyło mi się złożyć komputer znajomemu w ... 30 minut !!!!
> (znałem dobrze daną płytę główną, obudowę itd. ...).

ale chyba sam hardwere

> To załeży - komu składasz :))
> Ja sobie składałem kopmputer przez ... dwa dni :>
> (jak dla siebie - to dokładnie, wszystko dopracowane, żadnych naprężeń,
> dobrze nałożony silikon ...)

To co ty skladasz, ez az 2 dni, model samolotu ;-)
w dwa dni to ja musze srednio 10-12 zestawow zlozyc
po jakies 7 aktywnych godzin pracy dziennie
Tylko prosze mi tu nie insynuowac ze w firmach
skladaja badziewisto i na odwal zestwy.
Zestawy zlozone przezemnie sa prawdziwymi arcydzielami i
sa unikalne w swym gatunku, zadnego robienia na odwal ;-)

Krzysiek