HD, LBA czy CHS?

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 16:30:08 MET

Czesc
Moj komp to Duron 650 na plycie MSI K7PRO z Hd Fujitsu 20GB (ATA66
5400 obrotow). Jezeli ustawienia w biosie dotyczace HD ustawie na auto
komputer wykrywa mi twardziela w trybie CHS. W zwiazku z tym moje
pytanie, czy to jest normalne czy powinno byc LBA. Jedni kumple
podpowiadaja, ze powinno byc LBA, a inni ze CHS i ze praca w trybie
LBA spowlania mi dysk. Kto ma racje?

Pozdrawiam

P.S. Teraz mam w LBA i wszystko dziala ok. Ale byc moze dysk nie
wykorzystuje calej swojej predkosci ....?