Re: SL 75 KAV - OPINIE?

Autor: mac (mac_at_tygodnik.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 16:29:27 MET

> z ta, na
> >
> Mam tą płytę i ME i zero problemów !!!
>
> Leon

To powiedz mi czy bez problemu instaluja Ci sie sterowniki VIA4in1? Jesli
tak, to jakiej ich wersji uzywasz. Chodzi mi o to, czy sterownik np.
busmastera zainstalowal sie ten z Windowsa ME, czy moze faktycznie ten z
pakietu VIA4in1.
No i jeszcze w jakiej konfiguracji masz sprzet: jaka karta graf, dzwiekowa,
RAM no name czy jakies lepsze? Aha - no i AGP pracuje jako 4x czy 2x?

pozdrawiam
mac