Re: karta TV na PCMCIA lub USB

Autor: Dariusz Bacik (dbacik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 12:01:15 MET

nie w tym przypadku - już jest specjalny sprzęt który zapisuje obraz z 16-tu
kamer na kasetę video, a potrzeba tylko możliwości zgrania z tej kasety
wybranego fragmentu - ok. kilka minut na dysk (laptop). próbowałem wpiąć
kartę TV w sprzet który tam stoi (P166, 32 MB RAM) ale jest za słaby dlatego
szuałem karty TV na USB albo PCMCIA.
Dokładnie jest to stacja benzynowa i możliwość odczytania tablicy
rejestracyjnej samochodu - szczgólnie jeśli ma włączone światła w nocy jest
to mocno utrudnione.

Chociaz jesli będzie miał brudną tablicę to i tak nic z tego.............