Re: procki

Autor: gatka (gatka1_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 11:53:50 MET

Użytkownik "sebbie" <sebbie_at_kill.pl> napisał w wiadomości
> powiedzcie mi co lepiej kupic:
>
> duron 850 czy Thunderbird 900Mhz
>
> (zastosowania: photoshop, 3d studio max, dix'x)
do zastaowan Photshop to chyba Thunderbird 900Mhz -bedzie duzo szybszy)

> o ile Thunderbird bedzie szybszy od durona (czy Thunderbirdy mozna w ogole
> krecic?)
napewno bardzo niepokrecisz, w gierkasz pewnie roznicy wogole bys nie
zauwazyl ale przy profesjonalnej grafice ta roznic jest i to wyrazna.

> z plyt:
>
> ABIT KT7A RAID SOCKETA ATX UDMA 100
> SOLTEK SL-75KAV SOCKET A ATX UDMA 100
>
> (czy tutaj abit wart jest swojej ceny? (drozszy o ponad 260 zloty..)
Ja mam Abita i powiem, ze to swietna plyta ale przez pierwszy tydzien bym
tego nie powiedzil!!! To byl koszmar! Zwis za zwisem i naprawde bylo ciezko.
Teraz jak go juz "oswoilem" to chdzi super stabilnie!

Jak chcesz bezproblemowa plyte to MSI Pro2 TURBO a jak chcesz miec jeszcze
logo zajebistej firmy na pudelku to ASUS .
Co do sloteka nie wypowiadam sie bo go nie znam.

> wentylator:
>
> Titan TTC-MT1AB (chce porzadnego, czy ten bedzie dobry?)

wszystko co mam napis TITAN tobi wiecej halasu niz to warte!
polecam "mastercoolera" albo cos innego co mam wielki radiator i maly cichy
wiatraczek.

> a moze polecicie cos innego z tych czesci co podalem?
>
> pozdrawiam
> Sebbie]
]

Pozdrawiam tomek