Re: Kradziez kart bankomanowych

Autor: Adam Majtyka (majtyka_at_szczecin.pekao.com.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 11:53:00 MET

Maxman wrote:

> A ja slyszalem o tzw wirtualnych bankomatach tzn wyplacaja kase
> ale przy okazji zczytuja pin i inne parametry karty bo przeciez
> numer i data waznosci sa tez na pasku magnetycznym zakodowane.
> Zrobiono taki numer gdzies na Zachodzie !!!

to takie nieprofesjonalne ....
jak juz stawiac atrape to taka co po wlozeniu karty i podaniu pinu pisze:
"bledny pin, prosze podac pin"
i tak 3 razy po czym:
"karta zatrzymana prosze sie skontaktowac..."

i juz nie dosc ze masz pin (dla pewnosci powtorzony 3 razy) to jescze karte -
po co kopiowac ;)

pozdrawiam

ps tak wlasnie zrobili w usa i z tego co pamietam w ciagu paru godzin zebrali
ponad 100 kart - zanim ludzie cos zdazyli zrobic to wyczyscili im konta