Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!!

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 22:43:10 MET

> Jak dystrybutor napisal w warunkach gwarancji, ze nie wystawia nowej karty
> na wymieniony produkt to przeciez sprzedawca nie wystawi swojej, bo nie ma
> do tego prawa i nic nie moze zrobic.

Jezeli to napisze na papierze to buch do producenta internetem i w ciagu
tygodnia przestaje byc dystrybutorem.

Jezeli szkodzi producentowi, zniecheca klientow do towaru,
to producent od razu go skresla i inny dystrybutor przejmuje jego
kontakty handlowe.

> Tylko to pisalem. Innych wnioskow nie mozna wyciagac!
> Wiec mozesz mnie straszyc prawnikami. Ja odesle cie do dystrybutora, bo to
> on jest gwarantem i tyle! A z nimi to mozesz sie procesowac, procesowac i
> procesowac...

Nie trzeba sie procesowac.
To producent dysku w ciagu 24 godzin przywoluje go do porzadku, albo
rozwiazuje umowe.

Producent wie, ze zniecheceni klienci od razu pojda do konkurencji
oferujacej pelne 3 lata gwarancji.

To nie jest przedszkole a klienci nie sa frajerami, wybieraja lepszy,
tanszy produkt i dluzsza gwarancje.

Kto na rynku wojuje z klientami ten zbankrutuje.

Jeden zadowolony klient to nastepnych kilku (znajomi).
Jeden niezadowolony klient to strata 10 kolejnych klientow, bo zle
wiesci sie rozchodza szybciej niz dobre.

Na rynku propodazowym, gdy sprzetu sa tony, jeden taki numer
i dystrybutora nie ma, albo zmienia branze na kwiatki ciete.