Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!!

Autor: Jacek Kauch (jacek.kauch_at_element.tpi.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 21:34:32 MET

"ernest" <ernest_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Nie rozumiemy sie.
> Zaloz firme, sprzedawaj czesci komputerowe i rozdawaj klientom towar za
> darmo.

Ty chyba nie pojmujesz w czym rzecz a prawo dla cievbie to zbior literek na
papierze.
Gdybym mi przyszlo u Ciebie kupic jakis towar (a wobec powyzszego nie
uczynie tego nigdy i nikomu nie polecam) i wytaczalbys argumenty jak wyzej
to slowo daje momentalnie masz na karku mojego prawnika i niedosc, ze sprawe
w sadzie konsumenckim to jeszcze odszkodowanie za nieprawna odmowe
swiadczenia gwarancji co spowodowalo utrate zlecen na projekty w kwocie
dajmy na to 300 tys. zl. Mowiac krótko, nawet z torbami bys nie poszedl
tylko nagi.

I to by bylo na tyle.

JK

PS
Rzeczy oczywistych nie poddaje sie pod dyskusje co najwyzej wyjaśnia sie ich
znaczenie. To taka zdrowa zasada zyciowa.