Re: upgrade biosa (plyta Asus p2b)

Autor: Maciek Kuligowski (maho_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 21:31:29 MET

Użytkownik <atw2001_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Poniewaz moja plyta widzi PIII 500 jako PII 500 postanowilem uaktualnic
bios .
> na co nalezy zrwocic uwage przy aktualizacji biosa ,co jest niebezpieczne
??? Z
> jakich programow nalezy korzystac ??
>
> Z gory dzieki za info
> Andrzej

Jesli masz p2b +III to masz to samo co ja. Wejdz na strone Soyo, tam jest
ladnie wszystko opisane i tam rowniez znajdzesz opis i dodatkowy programik
do upgrade. Spreparuj czysta dyskietke, tzn tylko z systemem operacyjnym.
Najlepiej z jakims starym dosem ( 6,22 :-)) masz cos takiego jeszcze ??? )
i wgraj tam wszystko i po bolu. Jak ujzysz nowa wersje biosu to bedziesz
milo zdziwiony. W razie problemow pisz na priva
Pozdrawiam
Maciek Kuligowski (Sulim)