Re: Co to jest Fuzzy Logic

Autor: alexwin (alexwin_at_interia.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 16:49:11 MET

Witam,
> Ze zobowiazan i publicznych zobowiazan nalezy sie wywiazywac.
>
> Skoro Kolega zapewnial ze przesle te problemy lingwistyczne ktoreg
> czekaja na rozwiazanie, a nie przeslal zadnego, to przestal byc
> wiarygodnym partnerem do dykusji.

A czemu kolega nie raczy odpowiedziec na moje maile?
Wyraznie napisalem, ze przedstawie problemy jak Kolega ustosunkuje sie
pozytywnie do prosby zawartej w mailu.

No chyba, ze ma Kolega cos do ukrycia...

P.S. Stanowczo nie chce juz kontynowac tego watku na grupie. Zreszta wiele
razy juz o to apelowalem.
Prosze o odpowiedzi na priv. I prosze odpowiadac na moje maile, a nie
podwazac na grupie moja wiarygodnosc, skoro to wlasnie Kolega nie chce
ujawnic swoich kompetencji w temacie, na ktory wyraza tak ostre i
kategoryczne sady, nie przyjmyjac przy tym do wiadomosci, ze istnieja inne
szkoly naukowe, inne stanowiska badawcze, itp.

pozdrawiam
alexwin