Re: Soltek SL-75 KAV

Autor: Jacek (jstreb_at_rzeszow.tpsa.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 16:58:31 MET

Wojciech Stach wrote:
> Czesc
> Zamierzam kupic Durona wraz z plyta Soltek SL-75KAV, i w zwiazku z tym
> chcialbym zapytac o opinie na jej temat.
> Bede wdzieczny za kazda informacje.

Mam to od jakis dwoch miesiecy, calkiem przyjemna plyta,(kreci sie
dobrze
sama magistrala duron700/933 bo malowac mi sie nie chcialo a wiatrak
standart za 20 zl,
trzeba tylko troszke napiecie na procku podciagnac).Do tego mialem
geforca2mx32mb ale padla
znaczy wieszala sie to na gwarancji oddalem i czekam na nowa,sb live
player 5.1.segate 20 gb/100ata
dvd hitachi, ichodzi bez problemow(wprawdzie teraz na S3tio
4mb/pozyczona/ ale da sie wytrzymac.
Ogladam duzo filmow (ripy z dvd) i bez zarzutu.Ogolnie ok.Kumpel ma taki
sam zestae a drugi ze starsza
plyta 75kv2 i sa narazie happy.
Jacek