Re: Co to jest Fuzzy Logic

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 17:28:18 MET

> A czemu kolega nie raczy odpowiedziec na moje maile?
> Wyraznie napisalem, ze przedstawie problemy jak Kolega ustosunkuje sie
> pozytywnie do prosby zawartej w mailu.

w oswiadczeniu i deklaracji nie bylo takiego warunku

> No chyba, ze ma Kolega cos do ukrycia...
kolejny wywiadowca ?

> P.S. Stanowczo nie chce juz kontynowac tego watku na grupie. Zreszta wiele
> razy juz o to apelowalem.
to po co kontynuujesz ?

> Prosze o odpowiedzi na priv.
nie skorzystam

I prosze odpowiadac na moje maile, a nie
> podwazac na grupie moja wiarygodnosc, skoro to wlasnie Kolega nie chce
> ujawnic swoich kompetencji w temacie, na ktory wyraza tak ostre i
> kategoryczne sady, nie przyjmyjac przy tym do wiadomosci, ze istnieja inne
> szkoly naukowe, inne stanowiska badawcze, itp.

Niech istnieja, niech beda.

Podalem jedynie pewna teza, jak i narzedzie w postaci lingwistyki
numerycznej.

Kolega sie zobowiazal do przedstawienia i przeslania problemow
lingwistycznych.

Rozumiem ze sie wycofal i bye i czesc.
I ja to rozumiem i szanuje.

Jezeli znajde kolejna odpowiedz na ten watek, po kolejnej deklaracji
niekontynuowania dyskusji to uznam, ze jednak lingwistyka numeryczna
ma dopiero przyszlosc w Polsce.

EOF