Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!!

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 16:21:24 MET

[cut]

Nie wiem jak to jest dokladnie w polskim prawie. Generalnie te 3 tata to
gwarancja producenta. Dzieki tekiej gwarancji wymieniono mi na nowy dysk
Maxtora. Dostalem go w prezencie ze stanow, zadnych papierow i kwitow.
Jak padl wyslalem producentowi (85 PLN przesylak pocztexem) i dostalem
nowke.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski