Re: FIC VA-533+ na max

Autor: ADA$ (adamur_at_box43.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 16:26:41 MET

Sat, 10 Mar 2001 14:32:38 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
napisales:

>Przede wszystkim zainstaluj w miarę nowy BIOS -- ja mam przedostatni
>dostępny na stronie FICa do wersji 1.1A
15JK33 czy 15JK34BETA?
Ladowalem 15JK35 bo DIMMy nie chcialy dzialac. AWDFLASH pokazywal
'write fail' i zapisal tylko jeden fragment. BIOS pokazuje dalej ta
sama wersje i date ale DIMMy juz dzialaja.

>Jeśli chcesz, bym podał dokładnie konkretne położenia zworek, napisz.
Wlasciwie chodzi mi tylko o ustawienie napiecia 2,4V - w manualu
sciagnietym z www nie ma takiego.

--
pozdrawiam
 ADA$