Re: Bardzo nietypowe pytanie !!! vol.2

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 Mar 2001 - 15:14:39 MET

> Rozdziel sprzętowy tryb pracy dysku od używanego systemu plików. (FS)
> Jeżeli dysk w którymś tam trybie pracy (PIOx, DMA lub nie, jeśli DMA to
> jeszcze UDMA któryśtam, lub nie, multisektor ileśtam, itp rzeczy, które
> można pod linuxem ustawiać hdparmem) przekłamuje, to będzie to robił pod
> każdym systemem plików. Inną rzeczą jest wrażliwość danego FS na błędy -
> na jednym łatwiej i więcej się daje naprawić, na innym nie. Pozostają
> jeszcze przekłamania w danych w plikach.

> Owszem przy DMA, tym bardziej przy UDMA jest większa szansa, że dysk
> [...]

Dzieki za odpowiedz,pomijajac jednak teorie glownie chodzi mi o to, czy stary
dysk na starym kontrolerze przy partycji FAT 32 powoduje jakies dziwne
komunikaty, bledy, zawieszenia systemu w trakcie pracy Widowsa 9X, zakladajac
ze teoretycznie dysk nie przeklamuje, translacja prawidlowa i z pierwszego
wrazenia wydaje sie byc w porzadku? Z tego tez powodu wysunalem drugie i
trzecie pytanie.Czy stary komputer ma jakies ograniczenia zeby uzywac FAT 32?