Re: savage4 +via

Autor: toudikk (toudikk_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 13:11:20 MET

Polecalbym wylaczenie w biosie komputera trybu agp x 4 a jesli sie da to
nawet agpx2
podobnie przy instalacji via servis packa przy agp wybrac tryb normal

--
toudikk
Nie miala baba klopotu kupila sobie komputer
     |     2toudik2_at_polbox.com      (o  o)
Użytkownik Marcin Lis <marcin_at_ni.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98n7eq$732$1_at_news.tpi.pl...