Re: TX, VX i inne ...

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 13:18:09 MET

On Wed, 14 Mar 2001 12:11:42 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_io.gliwice.pl> wrote:

>Jestes pewien? Teraz będę celował w plecy ;)
Rozumiem, ze chcesz przez to powiedziec, ze jest 5x wolnijeszy? ;-)

>A w innym slocie? Może akurat trafiłes we współdzielone przerwanie.
wyciagnalem wszystkie graty z kompa, zostawilem tylko modem i grafe
i... to samo. Widac ten typ tak ma a szkoda, bo modemik spisywal sie
niezle (negocjowal 53k i chodzil lepiej niz aktualnie uzywany USR)

>Kupiłem w normalnym sklepie w listopadzie za 435zł. Na giełdzie
>katowickiej _ponoć_ bywajš koło 350-380zł.
W Warszawie nie widzialem nawet jednej a cena jest zachecajaca.

>Prawdę mówišc praktycznego doswiadczenia z nim nie mam, ale wg. opinii
>znajomego, który zazwyczaj wie co mówi, jest to b. dobry kontroler. Ale
>przed ewentualnym kupnem zawsze lepiej poczytać, co o nim piszš zawodowi
>testerzy i wycišgnšć sredniš :)
Eeeeee.... myslalem, ze oszczedzisz mi poszukiwan i powiesz cos
konkretniejszego. Wieczorem poszukam czegos w sieci - teraz nie mam
czasu, ale dzieki wczesniej zupelnie o tym sprzecie nie myslalem.

Pozdrawiam
GLide