Re: Minimalny zestaw do DivX

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 Mar 2001 - 09:34:41 MET

> Czy ktoś obeznany w temacie mógłby zaproponowac zestawy (procesor,
> RAM, grafika) do filmów w formacie DivX. Chodzi o to aby filmy
> chodziły płynnie (odtwarzane z HDD) i aby cena zestawu była jak
> najniższa.
>
> --
> .|  |. Pozdrowienia, Seva.
> .\__/. http://www.seva.hg.pl/ [strona domowa - wege, krishnacore]
> .(  ). http://www.iskcon.waw.pl/ [Hare Kryszna]
> ..\/.. http://uczta.vege.pl/ [Uczta Wegetariańska]

Szczerze ci powiem, ze na DivX nie ma regul ani zadnych proporcjonalnosci w
sprzecie.Duzo zalezy z jaka jakoscia jest stworzony. Czy np.ma oryginalne
napisy czy osobny plik z napisami.Duzy wplyw ma przepustowosc lacza AGP i wcale
nie musi byc super szybka grafa.Dla przykładu powiem ci ze mam teraz tutaj
Celka 333 A + 64 MB PC-100 + Intel 740 8 MB i filmy z zaimplementowanymi
napisami chodza plynnie, gorzej z tymi co trzeba dodatkowo uruchamiac.
Lecz widzialem takze kompa P3-750+128 MB PC-100 + AtiRage 128 32 MB i rwie, bo
jest tam badziewna plyta glowna Chaintech, poza tym wszystko na D3D rwie na tym
kompie. Na pewno nie inwestuj w sprzet "no name", raczej hardware znanych firm.