Re: Minimalny zestaw do DivX

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 23:50:12 MET

> jest tam badziewna plyta glowna Chaintech, poza tym wszystko na D3D rwie na tym
> kompie. Na pewno nie inwestuj w sprzet "no name", raczej hardware znanych firm.

Stary Chaintech to wcale nie noname - mialem pod P166MMX i byla super plyta na TX -
snigal na 210 bez zmiany napiecia - wiecej sie nie dalo - blokada mnoznika Pentiuma
i wymiatal wszytkie inne zestawy - bardzo dobra plyta zero problemow.

PIII 1 GHz i plyta ASUS ale na jakims badziewnych ukladzie albo fatalnie
skonfigurowana tez moze rwac.
Zalezy tez od filmu ja zostal skompresowany , HDD etc - czasem czyni cuda wlacznie
UDMA , wyjecie badziewnej dzwiekowki na ISA , czy wylaczenie roznych programikow
chodzacych w tle, o defragmentacji dysku nie wspomne.
Duzo daje przy odtwazaniu z CD filmu przekopiownie pliku z TXT na HDD.