Re: Teac W54E i problem plytek 800 MB (90 minut)

Autor: Tomek Grabowski \(Floyds\) (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 21:52:18 MET

Użytkownik "Rita" <wcal_at_ceti.pl> w artykule news:98ldn8$594$1_at_news.tpi.pl
napisał...
> Witam.
>
> Mam nagrywarke Teac'a W45E z biosem 1.1Y (po upgradzie).
> Probowalem nagrywac plytki 90 minut i pojawily sie problemy.
> Po prostu zaden z programow (nero, disc juggler i cdrwin)
> nie potrafily nagrac takiej ilosci danych i wywalaly sie przy
> okolo 98-99% (nagrywane z overburningiem, bo programy
> rozpoznawaly plytki jako 80). Najwiecej udalo sie nagrac
> 781 MB, z tym, ze potem nie wszystkie dane z tak nagranej plyty
> daje sie odczytac (wszystkie plytki to zielone platinium).
>
> Stad rodzi sie moje pytanie - czy komus udalo sie na
> [...]

Witam.

Nie miałem doświadczeń z nagrywaniem płytek 800MB na Teac-u, natomiast
nagrywam takie płyty na napędzie Mitsumi CDR 4804TE. Faktycznie przy
prędkości zapisu max 4x nagrywanie kończyło się niepowodzeniem. Zmniejszyłem
prędkość zapisu do 2x i teraz nagrywara nie zniszczyła żadnej płytki 800 MB.
Nagrywam programem Nero 5.0.4.4 oraz Win On CD 3.7 PE po modyfikacji wpisu w
rejestrze. Jeśli chcesz taki wpis do rejestru pozwalający na "overburing" w
WinOnCd 3.7 PE to daj znać na priva. Wyślę.

Tomasz Grabowski (Floyds)
floyds_at_klienci.pkobp.pl
floyds_at_polbox.com
GG# 10075