Teac W54E i problem plytek 800 MB (90 minut)

Autor: Rita (wcal_at_ceti.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 16:20:10 MET

Witam.

Mam nagrywarke Teac'a W45E z biosem 1.1Y (po upgradzie).
Probowalem nagrywac plytki 90 minut i pojawily sie problemy.
Po prostu zaden z programow (nero, disc juggler i cdrwin)
nie potrafily nagrac takiej ilosci danych i wywalaly sie przy
okolo 98-99% (nagrywane z overburningiem, bo programy
rozpoznawaly plytki jako 80). Najwiecej udalo sie nagrac
781 MB, z tym, ze potem nie wszystkie dane z tak nagranej plyty
daje sie odczytac (wszystkie plytki to zielone platinium).

Stad rodzi sie moje pytanie - czy komus udalo sie na
nagrywarce Teac W54E nagrac poprawnie plytki 800 MB ?
Jesli tak, to prosze o pomoc od osob, ktorym to sie udalo
(mile widziane sa tez ewentualne rady od osob, ktore
co prawda nie wypalaly takich plytek, ale ktore maja
jakies sensowne pomysly :-)

Pozdrawiam
Rita