Re: Teac W54E i problem plytek 800 MB (90 minut)

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 01:05:57 MET

"Rita" <wcal_at_ceti.pl> napisal(a):

>Mam nagrywarke Teac'a W45E z biosem 1.1Y (po upgradzie).
>Probowalem nagrywac plytki 90 minut i pojawily sie problemy.
>Po prostu zaden z programow (nero, disc juggler i cdrwin)
>nie potrafily nagrac takiej ilosci danych i wywalaly sie przy
>okolo 98-99% (nagrywane z overburningiem, bo programy
>rozpoznawaly plytki jako 80).

Jakie wersje programów ? Ja używałem
Nero 5.0.3.8 i faktycznie sa problemy na tej nagrywarce.
Nie udaje się nagrać pełnych 80 minut, zaś Feurio 1.6
w teście stwierdził, że max. co on moze to 79.30 (też płytki platinium).
Ale w praktyce też nigdy nie udało mi się tyle nagrać.

>Stad rodzi sie moje pytanie - czy komus udalo sie na
>nagrywarce Teac W54E nagrac poprawnie plytki 800 MB ?

A czym próbujesz odczytywać tak nagrane płytki ?
Zwróć uwagę, że ta sama nagrywarka nie potrafi poprawnie
odczytać takich płytek :-) :-o
U mnie cdrom Lg x48 także nie potrafi poprawnie odczytać płytek
80 min. (są problemy przy końcu nagrania).

>Jesli tak, to prosze o pomoc od osob, ktorym to sie udalo
>(mile widziane sa tez ewentualne rady od osob, ktore
>co prawda nie wypalaly takich plytek, ale ktore maja
>jakies sensowne pomysly :-)

Trudno o jakieś skuteczne rady, bo nie wiem
jakich używasz wersji programów (jeśli starszych, koniecznie musisz
hmmm zakupic nowsze wersje).
Jedyne co moge Ci doradzic tu upgrade softu
oraz ewentualnie spróbowanie nagrywania x2 lub nawet x1.

Xaltuton