Odp: PCI-materiały potrzebne

Autor: epson (epson_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 18:58:54 MET

źródlem moich na razie skąpych informacji jest kniga Anatomia PC oraz
dokumentacja do mostka PCI 9052 (www.plxtech.com)
niestety wspomniany przeze mnie układ ma mase niepotrzebnego mi stuffu w
środku, 160 wyprowadzeń i nie mam pojecia gdzie to kupić.
czy ktos słyszał o jakimś prostszym mostku?

epson

Użytkownik Marcin Witek <wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98lm5e$pnf$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...