Re: CD-ROM jak granat odlamkowy....

Autor: Jerzy Kowalski (adgjmp_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 18:54:06 MET

> Ciekawe... Mam naped o wiele tandetniejszy (50x CTX),
> a ma juz cos takiego, ze jak CD jest niewywazone to zdecydowanie zwalnia.
> Olo
To jak juz jestesmy przy CTX 50x, to ja moze dorzuce moje 3 grosze.
Moj CTX plyt wprawdzie nie rozrywa, ale ma inna dolegliwosc.
Konkretnie: czyta dane z plyty, czyta, czyta, nagle zwalnia, jakies 5-10
sekund mruga swiatelkiem, nic nie czytajac, potem znowu przyspiesza i czyta
dalej. I na pewno to nie jest wina brudnej/zle wywazonej plyty, bo dzieje
sie tak z kazda plyta, a na innych napedach wszystko jest ok :(
a wiadomo jaki efekt takie cos powoduje w grach/przy ogladaniu filmow :((

Czy to moze byc wina brudnej soczewki, czy moze cos powazniejszego?
Niestety serwis nie wchodzi w gre, bo cdek jest juz po grawancji :(

--
Jerzy Kowalski