Re: PCI-materiały potrzebne

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 23:46:50 MET DST

Użytkownik epson <epson_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98ln5s$502$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> źródlem moich na razie skąpych informacji jest kniga Anatomia PC oraz
> dokumentacja do mostka PCI 9052 (www.plxtech.com)
> niestety wspomniany przeze mnie układ ma mase niepotrzebnego mi stuffu w
> środku, 160 wyprowadzeń i nie mam pojecia gdzie to kupić.
> czy ktos słyszał o jakimś prostszym mostku?

Masa czasu już minęła od tego posta... nieważne. Mam Anatomię PC Piotra
Metzgera, HELION 1993. Albo jestem ślepy, albo nic o PCI tam nie ma :(.
Może jest w nowszych wydaniach? A może pisząc "moich informacji" pisałeś
ogólnie (czyli np., że z anatomii wiesz o ISA)?

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl