Re: Dwa systemu Windows na jednym komputerze

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 17:42:17 MET

Użytkownik Basior <basior_at_go2.pl
> okey mam dwie partycje jedna i druga ktora jest ukryta - potem robie to co
> napisane i co daley ?????
> co potem w jaki tryb musze sie przelaczyc ?
No to ustawiasz te widoczną na active i instalujesz winde 98SE
ze sterownikami i wszystkim co potrzeba.
Po instalacji bierzesz dyskietke NGhosta obojetnie w jakiej wersji
(CD, albo LPT+USB), startujesz z tej dyskietki kompa i robisz obraz
tej partycji primary na jakiejś trzeciej partycji, ja tak robilam
(to jest Twoje zabezpieczenie). I z tego obrazu mozesz od razu
zrobić kopię na partycję ukrytą, NortonGhost tez ją widzi, to tez mi sie
udalo.

Mozesz też po instalacji jednych windowsow ukryc biezaca
 partycje, a pokazać te drugą dotychczas ukrytą ustawic jako aktywną.
I zainstalować np. Win Me.

Tak czy inaczej pozostanie zagadnienie bootmanagera.

Ja po skopiowaniu obrazu na drugą partycję zainstalowałam
BootMagica z plyty na dysku (na tej pierwszej partycji primary)
 i po odpaleniu kupil od razu wszystko, zobaczył oba systemy.
 I kazal zrobic dyskietkę BootMagic Rescue

Myślałam, ze wystarczy podesłanie Ci tej dyskietki,
ale okazuje sie, ze chyba nie, (poprobowalam na innym kompie).
Moge spakować katalog PQBoot z płyty to ok 11MB i Wysłać Ci na priva.

pozdrawiam Anka

poprawny adres stona-at-fuw.edu.pl