Re: Abit BE6-II lub BX133 RAID + Win Me = Scandisk forever

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 17:41:19 MET

Dokładnie

Abit BE6 II 2.0 to BX133RAID
trochę mylace bo kontrolerem RAID bynajmniej nie jest BX tylko HPT370.

A ze scandiskiem mam tez sie odpala z niewiadomych przyczyn. Dla Win98SE
wyszla lata poprawiajaca zamykanie systemu i dzialalo mi Ok po upgrade na Me
przestalo dzialac i nie wiem czemu. (ponoc ta lata jest
wbudowana w Me)

Remek
rew_at_simple.com.pl

Użytkownik "Robert Kowalski" <robert.kowalski_at_lama.org.pl> napisał w
wiadomości news:98l917$2mu$1_at_news2.ipartners.pl...