Re: Dwa systemu Windows na jednym komputerze

Autor: Basior (basior_at_go2.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 19:17:54 MET

okey luz !!! wykorzystalem do tego Partition Magic 6.0 i BootMagic - SUPER
ZESTAW
wszystko sie udalo!!!
zainstalowalem zestaw i utworzylem hidden pri..
pozniej go uaktywnilem i mialem w boot'cie tylko win9x wiec weszlem do
BootMagica i dalem advance na i pokazala mi sie druga partycja pri ktora
byla no used wiec nadalem jej skrot w boot'cie i pozniej to tylko dyskietka
startowa i luzik instal
ale pozniej to mialem spory dylemat bo od razu wchodzilo mi na WinME bez
Boot(jak wiadomo BootMagic nie jest w MBR'erze tylko na dysku)
winME nie widzi pierwszego pri ... (dol na maxa) i oczywiscie pomogl mi
PartionMagic tym razem musialem uaktywnic ta 1 pri i juz mialem dwie
partycje pri do dyspozycji - potem tylko BootMagic bo wczesniej nie moglem
instalowac i wszystko gra !!!!!!!!!!!
Ale Super ;-)
thx za wszystko ;-)))
niech zyja grupy news !
p.s. szkoda ze wiem jak to zrobic w SystemCommander2000 ;-(

Użytkownik AnkaS <inv.stona_at_fuw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98lide$c57$1_at_h1.uw.edu.pl...